שמים פתוחים: פחות מ-350 ש"ח ואתם בברלין

    דוד קורצווייל No Comments on שמים פתוחים: פחות מ-350 ש"ח ואתם בברלין
    14:57
    15.05.24
    רחל פסטג No Comments on הדס לוינשטרן במסר מרגש במיוחד: "מרגישה שאלישע פה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת התעופה אל-על השיקה הבוקר מערך שירות "לאו-קוסט" חדש לכמה מיעדיה באירופה הנמצאים במוקד התחרות מול חברות בינלאומיות מוזלות; למותג החדש ששמו "UP" חמישה יעדים כמו ברלין, פראג, קייב, בודפשט ולרנקה אליהם ייצאו כחמישים טיסות שבועיות וכמקובל בשוק טיסות המוזלות, מחיר הכרטיס כולל מקום ישיבה בלבד והעלאת כבודה, ארוחה במטוס או שמירת כיסא מסוים כרוכה בתשלום נוסף

    בתשובה לשאלה אמר מנכ"ל אל על, כי UP לא תטוס בשבת ובכל טיסותיה יוגש מזון כשר בלבד. "אני עומד פה זקוף בפניכם ומבהיר את מדיניותה של אל על שאינה טסה בשבת כיאות לחברת התעופה של העם היהודי ומדינת ישראל".

    המותג החדש ייתן, בשלב זה, מענה במתכונת טיסות מוזלות ל -5 יעדים באירופה: ברלין (עד 11 טיסות שבועיות), פראג (עד 11 טיסות שבועיות), קייב (עד 11 טיסות שבועיות), בודפשט (עד 11 טיסות שבועיות), לרנקה עד 6 טיסות שבועיות. UP תציע מחירי השקה מדהימים לטיסות במועדים נבחרים החל מ-69$ לכיוון מישראל. מכירת הכרטיסים תחל בשבועות הקרובים והטיסות יתחילו עם תחילת לו"ז קיץ ביום ראשון, כח באדר תשע"ד (ה-30 במרץ).

    הנוסע יוכל לרכוש שני סוגי כרטיסים : כרטיס UP Basic – הכרטיס הבסיסי עליו ניתן לשלם תוספת בגין שירותים כגון כבודה, הושבה, כיבוד בטיסה ועוד, הכל על פי בחירת הלקוח. כרטיסUP Smart – כרטיס הכולל מגוון רחב של שירותים ומציע גמישות בתנאי הכרטיס. חברי מועדון הנוסע המתמיד יוכלו לצבור נקודות גם בטיסות UP (צבירה מופחתת). חברי היוקרה של מועדון הנוסע המתמיד ייהנו ממגוון הטבות ייחודיות ובלעדיות השמורות רק להם, בהתאם למעמדם, גם עבור טיסות UP, הכל כמופיע בתקנון המועדון.

    נבירה בפרטי המיזם החדש מגלה כי לקיחת מזוודה למטוס תעלה 20 דולרים בהזמנה מראש או 40 דולרים עם ההגעה לשדה התעופה. בחירת מושב תעלה 10 דולר, צ'ק אין יעלה 10 דולר בדלפק, אך אם תרשמו באתר החברה תקבלו את השירות בחינם.

     

     

     



    0 תגובות